top of page

BMW 3 serie 325i 

Een veelvoorkomend probleem bij young- en oldtimers is roestvorming. Na verloop van tijd kan een klein plekje snel uitgroeien tot een groot roestgat. Wat je ziet, is vaak slechts het topje van de ijsberg en er kan een onderliggend groter probleem zijn. De enige effectieve oplossing is meestal om alles te verwijderen en er een nieuw stuk metaal in te lassen.

Met name de krik punten, wielranden, accubak, de A-pilaar/ruitenwisser verbindingen en schutborden zijn bekende plekken waar roest zich graag nestelt. Bij de E30 is dit goed zichtbaar; wat aanvankelijk leek op een klein korstje, bleek onderliggend een aanzienlijke hoeveelheid roest te verbergen. Dit is grondig aangepakt dus de auto is nu weer klaar voor de komende +30 jaar! 

Een leuk detail van deze BMW is dat de originele fabrieksoptie lijst aanwezig is, zie de advertentie voor meer informatie. 

© 2024 Sterling Classics. All rights reserved.

  • Linkedin
  • Instagram
bottom of page